چـــتــری برای روزهـــای بارانــی

آشنــا بــود صـــدا مــثــل هــــوا بـــا تــن ِ بـــــرگــــ

چـــتــری برای روزهـــای بارانــی

آشنــا بــود صـــدا مــثــل هــــوا بـــا تــن ِ بـــــرگــــ

این روزها

این روزها حس غریبی دارم  با تحقق یافتن بعضی از آرزوهام حالا نمیدونم میتونم از پسشون بر میام یا نه ! 

ی دلشوره ی عجیبی دارم ُمثل قبل به خودم مطمئن نیستم یعنی اعتماد به نفس قبل رو ندارم !  

اعتراف می کنم سختر از اون چیزیه که فکرشو می کردم 

اما من تلاشمو می کنم  

 

*ای بابا باز ما دو دقه اومدیم نت ! اگه گذاشتن !!

نظرات 1 + ارسال نظر
بانو چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ http://tameshki.blogsky.com

چی تحقق پیدا کرده من بی خبرم

یالا گزارش بده

اعتماد به نفست پایین اومده چون منو در کنارت نداری

میگم بهت : )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد